Thursday, May 19, 2011

Baby check up @ 17 weeks~

Ni last week nye update. sbb masa x mengizinkan, so terlupa nak update entry pasal baby check up minggu ke-17. kali ni aku pegi check up bawak adam skali. seronok dia tgk baby dlm perutku. alhamdullilah, menurut doktor perkembangan baby normal dah dlm keadaan baik. aku cuba tanya doktor kot-kot la dah nampak jantina, dan andaian doktor kata lebih baik kita pastika next month check up. sbb nye baby terlalu kecik lagi..so blom leh nampak lg jantinanye. dan baby ni plak mcm pemalu orgnye..hehehe..dia xmo tunjuk. so next check up la kita confirm kan ye. blk dr check up tu aku ajak abg pegi fabulos mom kat puchong, since skrang ada promotion sempena mothers day sampai 31st may ni. so ada beberapa brg baby yg aku grab. tp yg dahsyatnye...yg aku beli tu sume warna2 utk baby gurl..haha. sbb cute2 sgt. so x kisahh la..klu baby nanti lahir boy..aku pakaikan juga. haha.

And lg 2 minggu, aku akan fly ke jakarta and bandung..horayyyyy. holiday mood dah sampai. mls dah nak wat keje. nak bercuti and jejalan plak. :)

No comments:

Post a Comment