Wednesday, February 16, 2011

Uh~good job sayang :)))

Aduh..sempena aku tgl ngan adam je smlm..seperti yg dirancang..hehe. lepas je abg bertolak ke penang, adam having dinner and trus tertido lepas abiskan sebotol susu. maybe dia penat or boring sbb xde abah dia nak layan dia main bola..hehe. so pokul 8 trus adam terlelap depan tv. aku pon sempat la mengemas rumah and melipat baju. lepas tu tgk tv sampai kul 10 and trus masuk tido gak. senang btul mlm td..adam plak x bgn pun mintak susu mcm selalu..pukul 5.30pg baru dia bangun. tu je la sekali dia minum susu and trus tido blk. and tepat kul 7pg dia bgn..sempat lg wat lawak ..heehe..main2 babacakkk! pastu aku saje je la tunjuk gambar baby..trus dia babacak baby lak..pandai btul adam sebut 'baby'. maybe kat school dia ada baby..tu yg pandai tu.

Then lepas abis masak sup and nasi tuk adam bwk ke school, aku masuk bilik air and mandi. memula memang dgr la adam ketuk2 pintu blk air..then aku pon buat2 la berbual dgn dia supaya adam x nangis..then adam senyap je..x dgr dah ketukan nye. dlm hati rasa lega la skit. so leh la mandi dgn aman. bila kuar blk air je.."astagfirulluahalazim..." adammmmmmmmmm..main bedak ala-ala snow gitu, patut la senyap. adam..adam..satu keje plak ibu nak mengelap bedak pepagi buta ni. abis satu bdan dia letak bedak..haha. aku memang x sempat pon nak mandikan adam so trus je bwk adam dgn penuh bedak kat badan tu ke school. teacher ckp wangi nye adam dah mandi ke..ahahahha..aku pon ketawa besar la..the story la kat teacher dia..senyum je teacher..aduh. adam..adam..god boy btul la.!



2 comments:

  1. takper la dia main bedak tu..yg penting tak nangis depan pintu toilet dan buat kita terkocoh2 mandi..hehe tepung gomak!

    ReplyDelete
  2. haha.btul2. aduh..apsal la budak2 kecik ni suka sgt main bedak ek.

    ReplyDelete