Monday, February 21, 2011

~: Deco-Deco and Wall touch up!

Lupa nak citer pasal deco-deco last weekend. Since weekend lepas x pergi mana2, then abg dgn rajin nye meng-offerkan diri utk mengecat rumah. tp bukan cat sume rumah..cuma konon nak buat picture wall la...ahahhaha...so sabtu tu kami pon pergi la mencari cat warna PINKY..heheh.... tp sesi mengecatnye pada hari ahad. se-awal pg lagi dah bgn siap2 angkat brg sume. and my love adam pon bgn awal..tau2 je dia pon nak join. so kelam kabut skit la almaklum la adam dah start nak join kan...hahaha. then abg decide aku bwk adam masuk blk and mandi serta bg adam susu. niat di hati bila lepas dia susu mungkin boleh continue tido..tp tidak ye. dia segar bugar dah ajak aku main plak. sbb perut dah lapar aku pon keluar gak la blk and masak mee. abg plak dah abis mengecat separuh wall. lepas mkn mee. aku bwk adam masuk blk semula and abg pon continue la mengecat sampai aku terlena dgn adam di dlm blk..haahah..dahsyatt sungguh. then bgn je trus aku ke dapur utk masak..menu hari ni nasi ayam ala kadar...haha..x cukup bahan, salad and timun xde. so mkn je ape yg ada. lepas mkn..since abg pon dah siap mengecat..kami pon angkat blk perabut and susun atur. start la deco-deco kami. konon nye abg nak bwk adam mandi swimming ptg tu..tp sbb ujan..so layan dia main bola dlm umah yg baru siap deco2 ni la..heheh..

sila la tgk hasil kami ni ye:









and ini dia budak yg excited nak join deco-deco bersama kami...hehe..sebok tul. adam skrang pantang nampak camera..excited dia nak buat peace nak sengih2...heheh


No comments:

Post a Comment