Tuesday, February 15, 2011

Tiba-tiba anak menjadi terlalu manja?

Topic ni di utarakan sbb, skrang ni adam act terlalu manja. slalunye kalau main dia x kisah pon kalau aku xde kat sekeliling dia. tp lately ni..dia nak aku duduk 24hours kat sebelah dia. then selalu sgt merengek2 nak dukung..iskk..drastik btul perubahan adam ni..setahu aku memang adam x suka didukung sbb dr kecik memang aku x ajar dukung. kalau nak tido plak mesti nak aku tido kat seblah dia..klu aku bgn je mesti dia akan turut bgn and ikut je mana aku pergi. ini kah simptom2 adam nak dpt adik ek? lg satu kalau kita marah kat dia kan..dia bleh tenung je muka kita..mcm raih simpati..aduhai..adam2..memang menguji kesabaran sungguh. dgn si abah nye xde plak dia act mcm tu. dia bo-layan je kat abahnye itu..sampai abg ckp "anak ibu"...hehe.aku tau..tu ayat jeles sebenarnye..wakakaka. xpe la..meh kita tunggu lg seminggu dua ek..and then leh la gi check up betul ke adam nak dpt adik. sebenarnye aku dah pon buat pregnant test sendiri and resultnye adalah positif..tp mcm samar2 je line yg kuar.


so still hope la..moga2 dpt la baby kedua..hehe. adam pon dah besar so time utk tambah ahli family ek.

2 comments:

  1. atid buat pagi2 ke tak tu?

    try buat lagi next 2weeks kot..mesti clear nnt lines tu..congrates in advance

    ReplyDelete
  2. hehe..aah..ni buat pepagi. tu la nanti nak try buat lg :). thanks lydzar!

    ReplyDelete