Tuesday, January 18, 2011

Sempena cuti Thaipusam and -->Char Kuey Teow special..

Salam sumer...hari ni excited kemas2 rumah sbb besok ofis team mate nak mai umah makan char kuey teow...haha.. depa dah request lama suh my hubby masak char kuey teow. almaklom la aku slalu je citer abg pandai masak char kuey teow kat kakyaya..so slalu la kakyaya suh abg masak..tp kami je refuse sbb malas..hehhe. dlm kalangan family lak memang dah sedia maklom and selalu je rasa masakan char kuey teow penang abg ni. So bg memenuhi permintaan kakyaya and yg lelain(kaksuriati and ida) yg x sempat nak mkn char kuey teow masa gi penang tempoh hari, abg setuju nak masakan char kuey teow besok. so smlm aku dah jemput kawan2 satu team security aku tu..utk dtg rumah besok sempena besok kan cuti thaipusam. then diorg suggest nak buat port luck plak..pakat nak bwk sorg satu menu ke rumah aku..tp simple2 menu je..so main menu nye ialah CHAR KUEY TEOW...hehehe.

And pagi td masa tgh mengemas2..tiba2 dtg plan nak buat satu jemputan khas buat kawan2 blog, rasanye sepanjang aku menceburi bloging ni.x pernah buat ape2 giveaway atau plan for member blogger, so di kesempatan ni aku nak anjurkan satu jemputan khas la....hehe..tetapi terhad kepada 3 org follower blog aku aje. iaitu nurul, lydzar and baya. So sudi2 la ye korang dtg ke rumah saya untuk menikmati char kuey teow special hasil masakan husband ku ..hehe..penang mari!. korang bleh la dtg pukul 3 ptg..sbb korang adalah jemputan khas..so xyah nak sesusah bwk ape2 ye..sila dtg bwk perut saje..and of coz bwk husband n anak2 jugak ok..leh la kawan2 ngan adam nanti :). ni kira mcm thanksgiving la sbb sudi jd follower blog aku ni yg byk citer2 pasal peribadi ku saja..haha..memang tu purpose awal aku create blog ni. :) So sudi2 la ye dtg ke rumah saya.


pinjam gambar ni from myresipe..heheh

2 comments:

  1. wahhh..jemputan khas gitu..insya allah yer atid, blom boleh janji lagi. sbb ada benda nk dibuat esok :)

    ReplyDelete
  2. hehe..okes. klu ada kelapangan dtg la ek :)

    ReplyDelete