Monday, April 11, 2011

Baby check up @ 13 weeks~

Alhamdullilah, aku br je blk check up baby at Klinik Jameaton, seri kembangan. So bermula la episod monthly check up ku utk 2nd baby. And the 1st time tgk 2nd baby dlm rahim ku. Happy sgt rasanye hari ni. Dan slhamdulillah, baby development iaitu saiz kepala, panjang dan berat baby adalah normal dan bersesuaian dengan usianya yg masuk 13minggu. So the next check up ialah 11 May. Tak sabar nak tgk baby membesar dlm rahimku ini.

Tp lepas check up td, abg ajak tapau makanan di satu restaurant di puchong. tiba-tiba aku terperasan seorg manusia yg paling aku benci dlm hidup ini..argh. ni 1st time tgk dia life. aku benci dia..kenapa aku perlu jumpa dia. tiba2 mood trus jd x best and sakit kepala menyerang. selera pon xde nak mkn. isk..moga Allah x menemukan aku lg dgn nye. dan semoga Allah melindungi keluargaku dari anasir2 jahat. amin.

No comments:

Post a Comment