Wednesday, March 2, 2011

WFH - Working from hometown@seremban

Hari ni kerje dari rumah mak kat seremban. sebabnye, mlm td kakak aku dari sabah transit di klia, then dia call mintak tlg fetch and bwk blk umah mak n abah kat s'ban. so disebabkan abg br je bertolak ke penang sbb outstation, aku pon trus je la bersiap2..memang hajat nak stay umah mak and keje dari sana aje hari ni. lepas fetch kakak kat klia..trus bwk blk sban..tp mlm tu jugak kakak blk ke lcct(stay kat tune hotel) sbb pepagi ni kakak dah fly ke china. ermm..so aku pon stay la kat umah mak ni. mlm td adam wat perangai x mo tido..asyik panggil "abah dia" then ajak aku borak plak tetengah mlm..aduhai..sayang..tido la..ibu x larat ni. Then pg ni seb baik mak bwk adam kuar ngan kekawan dia. kata mak nak gi tgk orkid jap..kat mana ntah. so mak kata boleh x bwk adam..aku pon ok je..siap2 kan adam td then trus je turun bwh nak start buat keje. nampak adam mcm ok je ikut nanny nye tu..hope dia x wat perangai la..kang orkid ntah kemana..melayan adam je. hahahah...so skrang dpt la aku wat kerja dgn aman..

No comments:

Post a Comment