Sunday, March 13, 2011

Simptom-simptom pregnant

Aduh..menyesal pakai minyak wangi pagi td. skrang ni rasa mcm x selesa sgt..nak kata nak muntah..mcm x..nak kata mual2 ..mcm x. sume rasa mcm x sedap..sakit kepala..ni sume sbb bau minyak wangi ni. memang masa pregnant pertama dulu aku cukup pantang dgn bau minyak wangi..atau ape2 jenis wangian..dan tu dia..dah jadi blk skrang ni. last week mcm ok lg. cuma aku dah sorokkan minyak wangi kereta..bila abg tanya..aku ckp td adam main2..pastu aku syorok la..hehe..sebenarnye aku memang x bolah dah tahan dgn baunye..sakit kepalaku. hari ni plak..bau minyak wangi yg aku pakai td. aduh.nyesalll...rasa mcm nak tukar baju..uwaaaaa..camne nak buat ni..bau dia tetiba makin kuat la plak..aku spray skit je pon td.aduh!..tolong..rasa nak pengsan!

No comments:

Post a Comment