Sunday, October 24, 2010

How do I live without you!

Sob..sob..sedey kan tgk tajuk ni..ermm..
ini la kisahnye. aku terpaksa berjauhan dgn anakanda tercinta. ni sume gara2 husband yg beriya2 sgt suruh adam di tglkan di penang. So dgn keterpaksaan terpaksa la aku menurut perintah. Kata husbandku..mak mertua ku dah lama mintak nak jaga adam walaupun sekejap. and baru2 ni mak mertua ku sakit..so kata husband bagi la mak rasa jaga cucu kesayangan nye tu..mungkin dpt hiburkan hati mak and mak akan sembuh. so aku dlm paksa rela..merelakan anakku ditglkan bermula ahad lepas. so masuk hari ni dah 2 hari aku tanpa adam disisi. Rabu ni baru nak gi amik adam semula. Sungguh seksa rasanye berjauhan dgn anak. aduh..Adam..ibu rindu sgt kat adam. walaupun setiap kali telefon adam..dia happy je bermain dgn aunty2 and uncle2 nye. tapi aku tau.pasti adam juga merindunye ibu nye ini. I LOVE U sayang. Ibu amik adam rabu ni ye. And xkan aku tglkan adam berjauhan dgnku lagi...uwaaaaaaaaaaaaaa....






tgk je la gelak tawa anakku ini..ibu mana la x rindu kan..aduh. seksanye nak tunggu sampai hari rabu. kalau ikutkan hati rasa nak terbang je ke penang tu..amik semula anakku.

I MISS U sayang Adam!!

4 comments:

  1. tak penah lagi tinggalkan anak2 tanpa bermalam dgn dorang. isk isk dapat rasa kerinduan tu jugak..

    ReplyDelete
  2. atid...nanti balik Mesia,kami ada bercadang nk pisahkan Danish dgn Nuha,sorg di utara,sorg di selatan,sebab nak kasik diorg rindu2an,so x de la asyik nak bercakar ajer...TAPI...mampukah aku menanggung rindu?aku salute ko atid...

    ReplyDelete
  3. lydzar - tu la..x tertahan rindunye ni. adui..sampai mengigau2 dgr adam ketawa..isk..iskk.
    nurul - uish..xyah la ko try..sengsara woo klu rindu kat anak..aku dah rasa ni..aduhai. husband aku siap ckp ni last la..nyesal tgl kan adam..tu la dia yg beriya2 sgt nak tglkan adam. ermm..bercakar tu memang lumrah la nurul..tu sume la yg nak dijadikan memory nanti...hehe..mcm kita x pernah gadoh2 ngan adik beradik kekecik dulu kan..skrang tgk kamcing je..hahaha :)

    ReplyDelete